.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش تصادفات در مازندران

فرمانده انتظامي استان مازندران از کاهش 70 درصدي تصادفات در محورهاي استان در مقايسه با سال گذشته خبر داد.

سردار " عليرضا مسکني " روز سه شنبه در نشست هماهنگي ستاد تسهيلات سفر استان مازندران در جمع اعضاي ستاد اظهار داشت: تلفات در اين مدت نيز در محورهاي استان نيز به حداقل رسيده است.

وي از بکارگيري 13 هزار نفر نيروي انساني در بخش پليس مازندان خبر داد و خاطرنشان کرد: عمليات نورزوي براي پليس يک رزمايش است که از 24 اسفندماه وارد عمليات شدند.
سردار "مسکني" با اعلام اينکه در اين ايام به سختي 24 ساعت به نيروهاي زير پوشش پليس مازندران مرخصي داده مي‌شود، تصريح کرد: 150 واحد گشت پليس راه روانه جاده‌ها و محورهاي مازندران شدند.
رييس پليس مازندران با اعلام اينکه هنوز در جاده‌هاي کشور مشکل اساسي به نام تصادفات داريم، بيان داشت: آمار کشته شدن 23 هزار نفر در سال براي کشورمان بسيار تاسف بار است.
وي با اشاره به اينکه روزانه 40 تا 50 نفر از هموطنان در جاده‌هاي کشور جان خود را از دست مي‌ دهند، يادآور شد: هر روز در اين بخش به مانند سقوط يک هواپيما خسارت به کشور وارد مي‌شود.
سردارمسکني با تاکيد بر اينکه زيرساخت‌هاي جاده‌هاي کشور بايد سرعت گيرد، گفت: در گذشته براي فرهنگ سازي در زمينه کمربند ايمني نيز پليس با همکاري دستگاه‌هاي رسانه‌اي کشور زحمات زيادي را متحمل شدند که اين بخش بايد فراگير شود.
وي اعلام کرد: 75 درصد از رانندگان کشور از کمربند ايمني استفاده مي‌کنند که اين آمار اميدوارکننده است.
مسوول کميته امنيت ستاد تسهيلات سفر مازندران با اشاره به اينکه رانندگي بيشتر مردم عالي و خوب شده است، تصريح کرد: فرهنگ خوب راندن بايد در کشور بهينه شود تا پليس براي بخش ديگر حوزه فرهنگ سازي رانندگي کار کند.
سردارمسکني با تاکيد بر اينکه هنوز فرهنگ موتور سيکلت در کشور جا نيفتاده است، يادآور شد: امر به معروف در حوزه ترافيکي نيز ضروري است.
وي با اعلام اينکه در 34 درصد کل تصادفات يک طرف آن موتورسيکلت است، افزود: 80 درصد از موتورسيکلت سواران در تصادفات فوت مي‌کنند.
مسکني تاکيد کرد: به هر طريق که امکان دارد بايد با کار رسانه‌اي فرهنگ رانندگي را در کشور جا انداخت.
فرمانده انتظامي استان مازندران اولويت اساسي سال 1389 پليس کشور را کاهش تصادفات اعلام کرد و اظهار داشت: آرزوي پليس به صفر رساندن تصادفات منجر به فوت است.
وي با اشاره به اينکه از هر 10 نفر از کساني که به دليل تخلف رانندگي جريمه مي‌شوند مقاومت و جر و بحث مي‌کنند، تصريح کرد: اين مساله بايد با فرهنگ سازي به حداقل برسد.
سردارمسکني با اشاره به تلاش پليس براي استقرار دوربين مداربسته در محورهاي کشور به ويژه مازندران اعلام کرد: علاوه بر اين امکان 150 گشت پليس راهي نيز در محورهاي استان براي روان سازي ترافيک فعاليت مي‌کنند.
وي از بسيج 100 پايگاه انتظامي براي ايجاد امنيت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مازندران 500 پست گشتي نيز در شهرهاي مازندران داير شده است.
سردارمسکني با تاکيد براينکه که تمام ايجادکننده امنيت بر عهده نيروي انتظامي نيست خواستار همکاري همه دستگاه‌هاي مسوول در اين باره شد.
فرمانده انتظامي مازندران در پايان از تلاش کميته‌هاي نه گانه ستاد تسهيلات سفر مازندران تشکر و قدرداني کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.